Reklamacje i zwroty

Dokładając wszelkich starań o zadowolenie klientów dajemy możliwość zwrotu towaru, a tym samym odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podawania przyczyny.

Pamiętaj, że zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, ponieważ będzie on prawdopodobnie sprzedawany ponownie - zadbaj o dobre zabezpieczenie przesyłki oraz stan oryginalnego opakowania.
 
O prawie do zwrotu zakupionego towaru przeczytasz poniżej:
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prosimy dokładnie zabezpieczyć zwracany towar. Czasami się zdarza, że posiada elementy, które łatwo uszkodzić w transporcie. Gdy zwracają Państwo towar w ciągu 14 dni wymagane jest wysłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.
  2. Produkty podlegające zwrotowi muszą być kompletnie oraz nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego. Gdy nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania, prosimy zabezpieczyć produkt bardzo dokładnie, dokładając wszystkich starań, by towar wrócił do nas w stanie nienaruszonym.
  3. Konsument ponosi pełną odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Przekroczenie uprawnień konsumenta, będzie skutkowało wyliczeniem utraty wartości zwracanej rzeczy i zwrot kosztów zakupu pomniejszony o wartość utraconą.
  5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 
  6. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailowo: sklep@otoelektro.plo swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  7. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  8. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@otoelektro.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.
  9. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  10. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar, w stanie kompletnym i bez śladów użytkowania. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  11. Koszty związane z dostarczeniem do nas zwracanego towaru ponosi zawsze Konsument i nie są przez nas zwracane.
  12. Odstąpienie od umowy w przypadku skorzystania z promocji "darmowa dostawa", oznacza rezygnację z uczestnictwa w promocji. W związku z tym konsumentowi, który odstąpił od umowy sprzedaży, zostaną zwrócone wszystkie pieniądze otrzymane w związku z realizacją zamówienia pomniejszone o należne koszty dostawy.
  13. Powyższa możliwość odstąpienia od umowy dotyczy tylko Konsumentów (osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową), nie dotyczy natomiast firm.
  14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
 

Pieniądze za towar zwracamy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki (kosztów odesłania towaru nie zwracamy).

W sytuacji, gdy uznamy, że zwrócony do nas towar nie odpowiada powyższym wymogom, mamy prawo uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji kupującego.

W przypadku dostawy towaru uszkodzonego w transporcie nie należy go przyjmować. Towar odebrany nie podlega reklamacji w transporcie. O dostawie uszkodzonego towaru należy nas powiadomić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl