1. Wysyłka

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i pełną satysfakcję ze świadczonych usług nasze towary wysyłamy renomowanymi firmami spedycyjnymi.

Przesyłki dostarczane są kurierem DPD InPost. Wszelkie palety wysyłane są kurierem RABEN oraz HELLMAN.

2. Dostawa
  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym otoelektro.pl dostarczamy tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierze klient.
  3. Zamówione produkty możesz także odebrać w siedzibie naszej firmy: Otoelektro.pl, ul. Pawła Hebla 8, 84-207 Bojano. Odbiór należy wcześniej ustalić z naszym działem sprzedaży pod telefonami dostępnymi w zakładce Kontakt.
  4. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 14 dni roboczych. Jeżeli sprzedaż dotyczy produktu na zamówienie lub w ramach przedsprzedaży, przybliżony czas realizacji zamówienia określamy w ofercie danego produktu. Informujemy jednocześnie, że w związku z istniejącą sytuacją polityczną, czas ten może ulec zmianie, o czym poinformujemy kupującego.
  5. Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu zmian dostaw przez producenta czy przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach towarów zamówionych przez klienta, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego. Oznacza to, że możemy zaproponować towar o tej samej jakości i przeznaczeniu za tę samą cenę lub stosowny rabat. Jednocześnie informujemy, że klient ma prawo nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku klient może odstąpić od umowy, bez ponoszenia kosztów związanych ze zwrotem rzeczy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]
  6. Klient w momencie odbioru przesyłki doręczonej przez przewoźnika podpisuje potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu klientowi, będącemu konsumentem, na niego przechodzi prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  7. Jeśli klient stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu ma obowiązek zgłoszenia go przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:
    • w momencie odbioru – przewoźnikowi,
    • w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki – mailowo na adres: reklamacje@otoelektro.pl oraz w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym został spisany protokół stanu przesyłki.
  8. Jeśli klient stwierdzi uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się:
    • spisanie z przewoźnikiem protokołu ustalając stan przesyłki oraz zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki drogą mailową: reklamacje@otoelektro.pl
  9. Jedno zamówienie może być podzielone na wiele przesyłek. Powodem może być wysyłka z różnych naszych magazynów. W takiej sytuacji koszt dostawy się nie zmienia i zostaje on podzielony na poszczególne przesyłki. Jeżeli klient anuluje część zamówienia, niezależnie od przyczyny, koszt dostawy zostanie skorygowany o wartość przypisaną do anulowanej części zamówienia.
3. Czas dostawy

Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu:

– w przypadku firm kurierskich DPD, InPost oraz InPost Paczkomaty 24/7 jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.

– w przypadku firm wielkogabarytowych RABEN czy HELLMAN, przewoźnicy zastrzegają sobie czas dostawy między 1-2 dni robocze od momentu wydania towaru na magazynie.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc do klienta pod numer podany w zamówieniu.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. Nie odpowiadamy również za opóźnienia wynikające z pracy firm kurierskich.

Termin dostawy zamówionych towarów zależy od dostępności w magazynie otoelektro.pl lub w magazynie producenta.

O terminie dostawy informujemy e-mailem lub telefonicznie. Miejsce dostawy wskazuje klient przy składaniu zamówienia.

4. Koszt dostawy przesyłek do 31,5 kg

Koszt dostawy dla przesyłek drobnicowych (do 31,5 kg) jest podany przy składaniu zamówienia. Jeśli składający zamówienie (klient) nie akceptuje podanej ceny wysyłki, może zrezygnować ze składania zamówienia.

Produkty do 31,5 kg wysyłane są firmą kurierską DPD lub InPost.

5. Koszt dostawy przesyłek powyżej 31,5kg
  • Dla przesyłek powyżej 31,5 kg, koszty transportu wyceniane są w zależności od gabarytu produktu. Część produktów ponad gabarytowych jest wysyłanych firmą kurierską lub transportem paletowym.Klient jest każdorazowo informowany o terminie doręczenia oraz koszcie dostawy produktu ponad gabarytowego. Jeśli Klient nie akceptuje kosztu dostawy, może zrezygnować ze składania zamówienia.
  • Wszystkie zamówienia paletowe realizujemy na swój koszt, chyba, że uzgodniona jest z klientem inna opcja.
  • Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy, po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru zamówienia.
  • Koszty dostawy za granicę ustalane są indywidualnie.