SERWIS OTOELEKTRO.PL

Serwis urządzeń ogrodowych

Przeglądy serwisowe

Przeprowadzamy przeglądy serwisowe maszyn i urządzeń ogrodowych. To niezbędne, aby przedłużyć ich żywotność. Nasi specjaliści zweryfikują usterkę i zaproponują najlepsze rozwiązanie, aby ją usunąć.

Obsługa pogwarancyjna

Jeśli posiadacz urządzenie, które straciło okres gwarancyjny, nie przejmuj się. Zadbamy o ten sprzęt również. Zadzwoń i zleć nam jego naprawę. Postaramy się w szybki i profesjonalny sposób zaradzić każdemu problemowi.

SERWIS OTOELEKTRO.PL

Serwis urządzeń ogrodowych

Zachęcamy Państwa do przeprowadzania regularnych przeglądów oraz serwisów gwarancyjnych posiadanych kosiarek i innych urządzeń ogrodowych (kosy, traktory ogrodowe, pilarki, nożyce do żywopłotów, myjki wysokociśnieniowe, glebogryzarki, weltykulatory). Właściwie eksploatowana maszyna będzie służyć niezawodnie przez wiele lat, a praca w ogrodzie będzie tylko i wyłącznie przyjemnością.

Najważniejsze czynności serwisowe:

  • Wymiana oleju silnikowego oraz wymiana lub wyczyszczeniu filtra paliwa i powietrza.
  • Oczyszczenie i konserwacja układu jezdnego i przeniesienia napędu.
  • Kontrola zużycia noża tnącego. W razie potrzeby jego wymiana.
SERWIS OTOELEKTRO.PL

Serwis kosiarek ogrodowych oraz sprzętu ogrodowego

Posiadamy uprawnienia do wykonywania przeglądów i przeprowadzania napraw gwarancyjnych kosiarek i urządzeń ogrodowych między innymi firm: AL-KO, STIGA, TORO, HUSQVARNA, WOLF, MTD, CUB CADET, BOSH, wyposażonych w silniki elektryczne oraz silniki spalinowe. Naprawiamy silniki m.in. BRIGGS & STRATTON, KAWASAKI, HONDA.

Serwisujemy również urządzenia innych producentów. Nie pozostawimy nikogo bez pomocy. Wszystkie naprawy przeprowadzamy z użyciem oryginalnych części,  stosując się do wymogów technologii producenta.

W naszym serwisie przeprowadzamy przeglądy sezonowe urządzeń i narzędzi ogrodowych: kosiarki do trawy, odśnieżarki, podkaszarki, pilarki, kosy, glebogryzarki, weltykulatory, traktory ogrodowe itp.

Serwis kosiarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)

Naprawa pilarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)

Serwis kos, podcinarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)

Serwis i naprawy traktorków ogrodniczych
(spalinowych, akumulatorowych)

Naprawa glebogryzarek

Naprawa i serwis opryskiwaczy, myjek i innych urządzeń ogrodniczych

Serwis i naprawa elektronarzędzi

SERWIS OTOELEKTRO.PL

Serwis i przeglądy motorowerów, skuterów wodnych oraz łodzi motorowych

Nasz serwis oferuje nie tylko naprawy urządzeń ogrodowych. Specjalizujemy się również w naprawach gwarancyjnych, pogwarancyjnych oraz przeglądach okresowych: quadów, motorowerów, skuterów, skuterów wodnych i śnieżnych.

Regulamin

  • Klient, przekazując maszynę do Serwisu, akceptuje regulamin Serwisu.
  • Jako serwis zobowiązujemy się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w możliwie najszybszym czasie.
  • Klient, podając swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
  • Towar dostarczony do serwisu powinien być oczyszczony oraz posiadać komplet wyposażenia. Jako Serwis możemy doliczyć koszt mycia urządzenia.
  • Jako Serwis zobowiązujemy się poinformować Klienta o zakończonej naprawie.
  • Klient zobowiązany jest odebrać urządzenie w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie, upoważnia do pobrania od Klienta kosztów magazynowania towaru w wysokości 10,00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
  • W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie urządzenie przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Jako Serwis potraktujemy taką sytuację jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
  • Towar wydawany będzie tylko za okazaniem protokołu przyjęcia przez Serwis. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do  odmowy wydania towaru bez protokołu.
  • Jako Serwis zobowiązujemy się do poinformowania Klienta o kosztach ekspertyzy oraz ewentualnej naprawy urządzenia, zanim ta nastąpi.
  • W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności, jako  Serwis pobierzemy opłatę za ekspertyzę uzgodnioną wcześniej z Klientem.
  • Klient ma prawo dostępu do treści przekazanych danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
  • Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu. Jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w Serwisie.
  • Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
  • Reguły rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas konieczny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Jako Serwis nie ponosimy odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
  • Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej, Klient musi okazać dowód zakupu.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Kontakt