Serwis urządzeń ogrodowych
Zachęcamy Państwa do przeprowadzania regularnych przeglądów oraz serwisów gwarancyjnych posiadanych kosiarek i innych urządzeń ogrodowych (kosy, traktory ogrodowe, pilarki, nożyce do żywopłotów, myjki wysokociśnieniowe, glebogryzarki, weltykulatory). Właściwie eksploatowana maszyna będzie służyć niezawodnie przez wiele lat, a praca w ogrodzie będzie tylko i wyłącznie przyjemnością.
Najważniejsze czynności serwisowe:
- Wymiana oleju silnikowego oraz wymiana lub wyczyszczeniu filtra paliwa i powietrza.
- Oczyszczenie i konserwacja układu jezdnego i przeniesienia napędu.
- Kontrola zużycia noża tnącego. W razie potrzeby jego wymiana.
Serwis kosiarek ogrodowych oraz sprzętu ogrodowego
Posiadamy uprawnienia do wykonywania przeglądów i przeprowadzania napraw gwarancyjnych kosiarek i urządzeń ogrodowych między innymi firm: AL-KO, STIGA, TORO, HUSQVARNA, WOLF, MTD, CUB CADET, BOSH, wyposażonych w silniki elektryczne oraz silniki spalinowe. Naprawiamy silniki m.in. BRIGGS & STRATTON, KAWASAKI, HONDA.
Serwisujemy również urządzenia innych producentów. Nie pozostawimy nikogo bez pomocy. Wszystkie naprawy przeprowadzamy z użyciem oryginalnych części, stosując się do wymogów technologii producenta.
W naszym serwisie przeprowadzamy przeglądy sezonowe urządzeń i narzędzi ogrodowych: kosiarki do trawy, odśnieżarki, podkaszarki, pilarki, kosy, glebogryzarki, weltykulatory, traktory ogrodowe itp.
Serwis kosiarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)
Naprawa pilarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)
Serwis kos, podcinarek
(spalinowych, elektrycznych, akumulatorowych)
Serwis i naprawy traktorków ogrodniczych
(spalinowych, akumulatorowych)
Naprawa glebogryzarek
Naprawa i serwis opryskiwaczy, myjek i innych urządzeń ogrodniczych
Serwis i naprawa elektronarzędzi
Serwis i przeglądy motorowerów, skuterów wodnych oraz łodzi motorowych
Nasz serwis oferuje nie tylko naprawy urządzeń ogrodowych. Specjalizujemy się również w naprawach gwarancyjnych, pogwarancyjnych oraz przeglądach okresowych: quadów, motorowerów, skuterów, skuterów wodnych i śnieżnych.
- Klient, przekazując maszynę do Serwisu, akceptuje regulamin Serwisu.
- Jako serwis zobowiązujemy się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w możliwie najszybszym czasie.
- Klient, podając swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
- Towar dostarczony do serwisu powinien być oczyszczony oraz posiadać komplet wyposażenia. Jako Serwis możemy doliczyć koszt mycia urządzenia.
- Jako Serwis zobowiązujemy się poinformować Klienta o zakończonej naprawie.
- Klient zobowiązany jest odebrać urządzenie w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie, upoważnia do pobrania od Klienta kosztów magazynowania towaru w wysokości 10,00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
- W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie urządzenie przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Jako Serwis potraktujemy taką sytuację jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
- Towar wydawany będzie tylko za okazaniem protokołu przyjęcia przez Serwis. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy wydania towaru bez protokołu.
- Jako Serwis zobowiązujemy się do poinformowania Klienta o kosztach ekspertyzy oraz ewentualnej naprawy urządzenia, zanim ta nastąpi.
- W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności, jako Serwis pobierzemy opłatę za ekspertyzę uzgodnioną wcześniej z Klientem.
- Klient ma prawo dostępu do treści przekazanych danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
- Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu. Jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w Serwisie.
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Reguły rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas konieczny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Jako Serwis nie ponosimy odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
- Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej, Klient musi okazać dowód zakupu.